Saturday, August 28, 2010

~MASALAH..MASALAH..~

hmm, masalah datang lagi..hidup ni memang takboleh bpisah dari masalah..sat masalah dgn kawan, sat masalah ngan study..hmm,bila lah nk settle semua ni..dpt cuti,leh balik kampung pun masalah..masalah pasal duit pulak..ada tu memang lah ada..tapi dah makin sikit kot...lebih kurang 4 bulan lagi kat sini, duit makin sikit..macam mana nk survive akhir2 kang..hmmm....

tambah pulak masalah ngan kawan2 ni..masa ni jugak lah korang nk buat hal kan...aduhh...apa lah salah aku sampai korang buat macam ni? aku ni memang patut dilupakan ke? aku memang tak patut tau ke apa2 perkara yang korang buat? haih, tak paham aku, aku cuba untuk cari mana salah aku...kalau betul aku salah, tell me please...tolong jangan senyap2 macam ni..gangguan emosi kot..haih

sedihnya hati aku tuhan saja yang tahu..nasib baik ada jugak tempat nk mengadu...anyway, thanks for that my friend..walaupun kadang2 aku ni emo tak tentu pasal..kau tetap layan n bagi advice gak kat aku yg tak berapa nak matang ni..hahah(sedar diri rupanya aku ni)...takpe lah apa pun mereka nak buat pada aku, aku tahu semua ni untuk mematangkan aku jugak..insyallah, one day aku akan paham kenapa dan mengapa mereka buat begini pada aku....

No comments:

Post a Comment