Sunday, August 29, 2010

~19 RAMADHAN~

Disebabkan terlalu sibuk dengan mid-semester exam sampai tak sedar pun hari ni dah 19 ramadhan. tengah-tengah duk belek nota mikroekonomi tadi mak telefon...

mak: assalamualaikum. tak ingat ke hari ni hari apa?

aku yang memang dah boleh agak motif mak telefon selamba je jawab..
aku: hari ni 19 ramadhan ye?

hehe,apa yang istimewa sangat 19 ramadhan ni sampai mak telefon tanya hari ni hari apa. hmm,tiap2 tahun 19 ramadhan aku tak pernah lupa pun malah sangat2 menunggu. tapi tahun ni.huhu,sibuk sangat kot...

20 tahun yang lepas lahirlah seorang puteri kepada en shamsuddin dan puan halimatun saadiah..haha,inilah aku....aku lahir dalam bulan ramadhan..kira 10 hari juga lah mak aku kena ganti puasa gara-gara aku..hehe...takpe lah mak..banyak pahalanya...haha

anyway, nak berterima kasih kat mak banyak2 sebab dah lahirkan aku kat dunia ni....terima kasih mak!

No comments:

Post a Comment